Duda Holding/Opoka TFI

Lokalizacja

Królewska 18, Budynek KróLEWska, Warszawa

Branża

Usługi finansowe

Powierzchnia

380 m2

Zrealizowane usługi:
  • Doradztwo transakcyjne
  • Negocjacje warunków najmu
  • Projekt wnętrz (design)
  • Nadzór inwestycyjny
    (project management)

Klient

Duda Holding zarządza grupą spółek należących do rodziny Duda, założycieli jednego z pierwszych prywatnych TFI na polskim rynku - OPOKA TFI oraz twórców Polskiego Koncernu Mięsnego DUDA S.A. Od ponad dwóch dekad łączy najlepsze tradycje polskiego rolnictwa z ideą dynamicznego rozwoju, kierując się zasadą nieustępliwości i wytrwałości. Dzięki wyczuciu rynku i zdolności podejmowania ryzyka Duda Holding zarządza obecnie spółkami działającymi w wielu obszarach biznesowych, takich jak inwestycje, finanse i nieruchomości.

Cel

Głównym celem procesu było znalezienie biura w centralnej lokalizacji, dobrze skomunikowanego. Klient skoncentrował się przede wszystkim na budynkach reprezentacyjnych, aby biuro było wizytówką firmy. Firma kierowała się dobrem pracowników, starając się stworzyć nowoczesne warunki do pracy w przestrzeni biurowej.

Proces

Współpraca przy projekcie rozpoczęła się od przygotowania listy budynków spełniających wytyczne dotyczące lokalizacji i standardów poszukiwanej powierzchni. Wraz z Klientem udało się wybrać krótką listę budynków, z którymi firma chciała rozpocząć bardziej zaawansowane negocjacje. Ostatecznie, zdecydowanym faworytem okazał się budynek KróLEWska, ze względu na jego bliskość do dotychczasowej lokalizacji. Kolejnym krokiem w procesie było przygotowanie rzutu funkcjonalnego, a następnie wstępnego projektu aranżacji biura i zebranie ofert od firm zajmujących się wykończeniem powierzchni.

Koszty aranżacji powierzchni okazały się dużym wyzwaniem w trakcie realizacji procesu. Jednak, dzięki skutecznym negocjacjom z firmami wykonawczymi, udało się utrzymać zakładany projekt biura i z sukcesem podpisać umowę najmu. 

Zespół

Katarzyna Stalmach - Starszy Doradca Klienta, odpowiedzialna za przygotowanie harmonogramu, organizację pracy zespołu oraz wszelkie kwestie związane z warunkami komercyjnymi

Jakub Berenson - Architekt, Project Manager, odpowiedzialny za wszelkie kwestie techniczne

Magdalena Kozak - Architekt, odpowiedzialna za pracę nad planem biura oraz design

Scroll to Top